- Objavljeno: 22.01.2014.
Pilot projekt novog ustroja i organizacije rada PP Đurđevac, PP Križevci i Postaje prometne policije Koprivnica
Foto: Pu koprivničko - križevačka
U prvoj fazi Pilot projekt se provodio od 11. ožujka 2013. g. u sljedećim Policijskim postajama III kategorije Ministarstva unutarnjih poslova: PP Čazma (Policijska uprava bjelovarsko - bilogorska), PP Novi Marof (Policijska uprava varaždinska), PP Sveti Ivan Zelina (Policijska uprava zagrebačka) i PP Zabok (Policijska uprava krapinsko - zagorska).
Nastavak Pilot projekta: od 1. veljače 2014. godine
Vrijeme trajanja Pilot projekta: do 30. lipnja 2014. godine
U SLIJEDEĆOJ FAZI PILOT PROJEKT SE PROVODI U:
• svim ostalim policijskim postajama III kategorije (temeljne i mješovite);
• svim policijskim ispostavama bez obzira u okviru koje kategorije PP djeluju,
• sve specijalizirane postaje prometne policije III kategorije.
RAZLOZI ZBOG KOJIH SE PRILAZI PROVEDBI PILOT PROJEKTA
• Veliki broj rukovoditelja u odnosu na broj neposrednih izvršitelja policijskih poslova na terenu;
• Preveliki broj radnih aktivnosti obavlja se unutar prostorija policijskih postaja;
• Neravnomjeran raspored službenika kroz smjene (uglavnom rad ujutro);
• Veliki broj administrativnih poslova u odnosu na operativne koji se trebaju provoditi na terenu;
CILJEVI KOJI SE ŽELE POSTIĆI PILOT PROJEKTOM
• Povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje;
• Omogućiti veću fleksibilnost u organizaciji policijskih poslova prema zahtjevima svake konkretne sredine;
• Smanjiti administrativno opterećivanje, a povećati operativno angažiranje policijskih službenika;
• Rad policijskih postaja učiniti efikasnijima i isplativijima uz smanjenja troškova koji nastaju funkcioniranjem policijske postaje;
NOVINE U ORGANIZACIJI RADA POLICIJSKE POSTAJE ZA PROVOĐENJE PROJEKTA
• organizacija službe u smjenskom sustavu rada na način da teren bude pokriven non-stop (24 sata dnevno),
• službu na terenu obnašaju policijski službenici u okviru grupa za operativne poslove, posao organizira i nadzire voditelj grupe,
• policijska postaja je otvorena za rad sa strankama samo u jutarnjoj smjeni (7 - 15 sati).
ŠTO JE VAŽNO ZA GRAĐANE?
• policijska postaja je otvorena za rad sa strankama u jutarnjoj smjeni,
• upravni poslovi se obavljaju kao i do sada,
• policijska usluga na terenu (po pozivu građana) pruža se brže i efikasnije,
• hitne i neodgodive policijske usluge građanin dobiva u bilo koje vrijeme preko voditelja grupe za operativne poslove u policijskoj postaji (njihovo radno vrijeme je non-stop).
OČEKIVANE KORISTI OD PROJEKTA
• uslužni model rada policije,
• kvalitetnija policijska usluga građanima,
• odobravanje javnosti,
• rad na temelju strateške procjene.
EVALUACIJA - PRAĆENJE UČINAKA PROJEKTA
• učinkovitost u području suzbijanja kriminaliteta i javnog nereda,
• veća prisutnost policije na terenu,
• zadovoljstvo građana policijskom uslugom,
• zadovoljstvo policijskih službenika svojom ulogom i doprinosom,
• manji materijalni troškovi (izračun sadašnjih troškova; projekcija troškova po novom).
ŠTO SE ŽELI POSTIĆI?
„OPTIMUM KAO MINIMUM KOJI ZADOVOLJAVA POTREBE” (EFIKASNO I ISPLATIVO)
Izgradnja novog organizacijskog modela sa restrukturiranjem i drugačijim organizacijskim pristupom
POJEDNOSTAVLJENJE SUSTAVA I NJEGOVO USKLAĐIVANJE S OKOLINOM