- Objavljeno: 31.07.2014.
Počinjena šteta i otežano prometovanje u jučerašnjem nevremenu
Jučer, 30. Srpnja, oko 15.32 sati u Križevcima u Ulici Tadije Smičiklasa vjetar je djelomično podigao limeni krov s južne strane zgrade starog mlina, a jedan dio je pao na kolnik ulice. Otpale djelove počistili su vatrogasci i djelatnici komunalnog poduzeća, a zbog opasnosti pada ostalih dijelova krovišta Ulica Tadije Smičiklasa i dio Ulice Drage Grdenića zatvoren je za sav promet, koji se odvija obilazno Ulicom branitelja Hrvatske, Franje Račkog i Frana Supila.
Foto: Ilustracija
Jučer, 30. Srpnja, oko 15.32 sati u Križevcima u Ulici Tadije Smičiklasa vjetar je djelomično podigao limeni krov s južne strane zgrade starog mlina, a jedan dio je pao na kolnik ulice. Otpale djelove počistili su vatrogasci i djelatnici komunalnog poduzeća, a zbog opasnosti pada ostalih dijelova krovišta Ulica Tadije Smičiklasa i dio Ulice Drage Grdenića zatvoren je za sav promet, koji se odvija obilazno Ulicom branitelja Hrvatske, Franje Račkog i Frana Supila.
Oko 17.25 sati u Đurđevcu u Ciglenskoj ulici grom je udario u krovište obiteljske kuće. Zapalilo se nekoliko rogova, koje je dijelom ugasio susjed, a u potpunosti sanirali vatrogasci. Nije bilo ozlijeđenih osoba , a materijalna šteta cijeni se na oko 1000 kuna.
Oko 15.50 sati u Cvetkovcu na Trgu Svete obitelji stablo je palo na nadstrešnicu autobusnog stajališta.
Uslijed oborina došlo je do prelijevanja vode preko kolnika u Carevdaru i na cesti Đurđevac – Čepelovec.
Dobro je podsjetiti
Oprezno u prometu na mokrom i klizavom kolniku
Kada su kolnici mokri i klizavi potrebno je da sudionici u prometu sudjeluju uz povećan oprez.
Posebno ističemo da su vozači motornih vozila dužni prilagoditi brzinu kretanja stanju kolnika i gustoći prometa na cestama, odnosno smanjiti brzinu kretanja svojih vozila, te da su dužni povećati razmak u odnosu na vozilo ispred sebe, ali i imati dovoljan razmak između svog i vozila kojeg pretječu, odnosno pješaka kojeg obilaze. Ističemo nužnost pravovremene najave promjene smjera kretanja uključivanjem odgovarajućih pokazivača smjerova. Naglašavamo da se prilikom vožnje unatrag trebaju upaliti sva četiri pokazivača smjera na vozilu.
Vozače bicikala upozoravamo da mokar i klizav kolnik pridonosi većoj nestabilnosti bicikla i povećava mogućnost pada i ozljeđivanja. Također, pozivamo ih da prilikom upravljanja biciklima koriste reflektirajuće prsluke ili reflektirajuću biciklističku odjeću, te da za vrijeme vožnje na biciklima imaju upaljena prednja bijela i stražnja crvena svjetla, kako bi što bili uočljiviji.