Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

Slika /ikone/Ilustracija.pu.jpg

Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup dijela poslovnog prostora, radi postavljanja samoposlužnih aparata za tople i hladne bezalkoholne napitke

Foto: Ilustracija

KLASA: 372-01/24-02/1                                                                               
URBROJ:511-06-04-24-1 
Koprivnica,12.01.2024.
                                      
Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine, broj:125/11,64/15 i 112/18), Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine: Klasa:372-01/21-01/38, Urbroj:531-09-1-2/1-23-34 od 01. lipnja 2023. godine i suglasnosti Ministarstva unutarnjih poslova, Klasa: 372-01/22-02/27, Urbroj: 511-01-171-22-1 od 15. rujna 2022 .godine, Republika Hrvatska, Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava koprivničko-križevačka, Koprivnica, Trg Eugena Kumičića 18, kao zakupodavac objavljuje
 
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
 
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup dijela poslovnog prostora, radi postavljanja samoposlužnih aparata za tople i hladne bezalkoholne napitke, površine od 1m2 po aparatu (ukupne površine 8m2 na 3 lokacije).
 
Poslovni prostori se nalaze u zgradama zakupodavca i to:
 
  1. zgrada sjedišta Policijske uprave koprivničko-križevačke, koja se nalazi u Koprivnici, Trg Eugena Kumičića 18. Početna cijena mjesečne zakupnine iznosi 4x5,84 EUR-a +PDV (dva aparata za tople i dva aparata za hladne napitke) odnosno 5,84 EUR-a + PDV po aparatu.
  2. zgrada Policijske postaje Đurđevac, koja se nalazi u Đurđevcu, Ulica grada Vukovara 63. Početna cijena mjesečne zakupnine iznosi 2x3,99 EUR-a + PDV (jedan aparat za tople i jedan aparat za hladne napitke), odnosno 3,99 EUR-a + PDV po aparatu.
  3. zgrada Policijske postaje Križevci, koja se nalazi u Križevcima, Drage Grdenića 5. Početna cijena mjesečne zakupnine je 2x4,65 EUR-a + PDV (jedan aparat za tople i jedan aparat za hladne napitke), odnosno 4,65 EUR-a + PDV po aparatu.

Poslovni prostori daju se u zakup na određeno vrijeme, na rok od pet (5) godina, a početna cijena zakupnine u natječaju  iznosi 40,64 Eur-a. Utvrđena mjesečna zakupnina uvećat će se za PDV. Zakupnik će imati mjesečnu obvezu plaćanja režijskih troškova u paušalnom iznosu od 30,00 Eur-a.
U navedenim poslovnim prostorima koji se daju u zakup postoje izvedene vodovodne i električne instalacije potrebne za postavljanje aparata za tople i hladne bezalkoholne napitke.

Pravo na podnošenje ponude imaju sve fizičke i pravne osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu gospodarsku djelatnost.
 
Najpovoljnija ponuda je ponuda koja uz ispunjene uvjete natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
        
  Ponuda mora sadržavati:

 
  • oznaku poslovnog prostora, iz ponude mora nedvojbeno proizlaziti  za koji se poslovni prostor ponuda podnosi (ponuditelj je u obvezi dostaviti ponudu za sve lokacije navedene u ovom natječaju),
  • ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/prebivalište, OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe), te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
  • ponuđeni iznos mjesečne zakupnine koji ne smije biti niži od početnog iznosa iz ovog natječaja, odnosno ponuđeni iznos za svako mjesto postavljanja samoposlužnog aparata za tople i hladne bezalkoholne napitke i ukupni iznos ponude,
  • broj žiro računa ponuditelja s naznakom  poslovne banke kod koje je otvoren, za eventualni povrat jamčevine,
  • u ponudi navesti odredbu da je ponuditelj podnošenjem ponude izričito suglasan da Policijska uprava koprivničko-križevačka može koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka, te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravo na pristup informacijama.
 
Neće se razmatrati sljedeće ponude:
 
  • ponude zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju,
  • ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja,
  • nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu),
  • uvjetne ponude,
  • ponude koje nisu uvezane i numerirane na propisani način,
  • ponude fizičkih osoba i fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu  profesionalnu djelatnost te pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija- Porezna uprava, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se pridržavaju odobrenih rokova plaćanja,
  • ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravnih osoba nad kojima je otvoren postupak predstečaja (a nije doneseno rješenje kojim se potvrđuje predstečajni sporazum), stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja,
  • ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo, odnosno društvo Državne nekretnine d.o.o. ili tijelo državne uprave koje provodi natječaj,
  • ponude pravnih osoba čiji je osnivač i /ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) ujedno i osnivač i /ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) zakupnika, odnosno korisnika koji ima dospjelo dugovanje s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, kojima upravlja Ministarstvo i društvo državne nekretnine d.o.o. ili tijelo državne uprave koje provodi natječaj.

Ponuditelji koji sudjeluju u javnom natječaju moraju uplatiti jamčevinu u iznosu od 121,92 Eur-a na žiro račun Državnog proračuna RH,  IBAN HR 1210010051863000160, „model“ HR63 sa pozivom  na broj 9725-20036-22888, „opis plaćanja“ Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora.
Ponuditeljima čija ponuda nije izabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina se vraća u roku od 30 (slovima: trideset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
 
Ponuditelju čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se ne vraća, već će se ista uračunati u beskamatni polog za osiguranje plaćanja ugovornih obveza, sukladno odredbama ugovora o zakupu. Ponuditelj je obvezan nakon obavijesti o prihvatu ponude, a prije sklapanja ugovora u roku od 8 dana od poziva uplatiti razliku do visine  tri ponuđene zakupnine na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do isteka Ugovora o zakupu ili dostaviti bezuvjetnu bankarsku garanciju u visini tri mjesečne zakupnine izdanu u korist Ministarstva unutarnjih poslova, Policijske uprave koprivničko-križevačke, plativu na „prvi poziv“ i bez“ prigovora“ izdanu od poslovne banke i s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok 3 (tri) mjeseca kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Ako ponuditelj dostavi bankarsku garanciju Policijska uprava koprivničko-križevačka vratit će uplaćenu jamčevinu.
 
           Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti sljedeću dokumentaciju:
 
  • presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
  • presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3 (slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, iz kojega mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi (sudski/obrtni registar ili odgovarajući upisnik),
  • potvrdu izdanu od Ministarstva financija-Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariji od 30 (slovima: trideset) dana na dan otvaranja ponuda, u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
  • dokaz o izvršenoj uplati jamčevine isključivo s računa/imena ponuditelja,
  • broj žiro računa ponuditelja s naznakom poslovne banke kod koje je otvoren, za eventualni povrat jamčevine,
  • u ponudi navesti odredbu da je ponuditelj podnošenjem ponude izričito suglasan da Policijska uprava koprivničko-križevačka može koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka, te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravo na pristup informacijama,
  • potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske ne stariju od 3 (slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske kojom se dokazuje pravo prvenstva iz natječaja  te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj:121/17, 98/19, 84/21 i 156/23),
  • ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj:121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, pored potvrde iz prethodne alineje, dužan je dostaviti dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela u izvorniku ili preslici),
  • ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine : broj:121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) koje ostvaruju braniteljske  socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji  braniteljskih  socijalno - radnih zadruga  koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnici poticaja nadležnog ministarstva, dužan je dostaviti  potvrdu nadležnog ministarstva o statusu  ne stariju od 3 (slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda u izvorniku ili preslici,
  • za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora neovisno o osnovi (članka 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji) - izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.

Ponuda sa cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranica stranice i ukupan broj stranica (npr.1/3,2/3,3/3). Ponude koje su zaprimljene, a nisu uvezane i numerirane na prethodno opisani način, smatrat će se nevaljanim te se iste neće razmatrati.
 
Policijska uprava koprivničko- križevačka zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja koji je ponudi priložio presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra da u ostavljenom roku, a prije donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi, dostavi izvornik ili ovjerenu presliku rješenja  ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra iz kojeg mora biti vidljivo  da je ponuditelj registriran za djelatnost koju je naveo u ponudi.
 
Ponudu je potrebno dostaviti zaključno s danom 23. siječnja 2024. godine, do 11:00 sati, neposredno ili preporučenom pošiljkom i u zatvorenoj omotnici sa tekstom:
POLICIJSKA UPRAVA KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA,
Trg Eugena Kumičića 18, 48000 KOPRIVNICA
 
 „PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU ZA DAVANJE U 
ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA - NE OTVARATI“.

Ponude će se otvarati javno dana  30. siječnja 2024. godine u 11:00 sati, u sjedištu Policijske uprave koprivničko-križevačke, Koprivnica, Trg Eugena Kumičića 18,  soba 067, učiona Policijske postaje Koprivnica, prizemlje.
 
O rezultatima javnog natječaja ponuditelji će biti obavješteni putem internetskih stranica Policijske uprave koprivničko-križevačke, s tim da će se najpovoljnijem ponuditelju obavijest dostaviti i putem pošte ili elektroničke pošte na adresu navedenu u ponudi.
 
Ministarstvo unutarnjih poslova ne snosi odgovornost za eventualnu štetu nastalu najpovoljnijem ponuditelju u razdoblju od donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja do sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora navedenog u ovom Javnom natječaju.
 
Ako pristignu dvije ponude s istim iznosom zakupnine koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku 3 (slovima: tri) dana po primitku poziva dostave nove ponude na propisani način.
 
Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude, odnosno od sklapanja Ugovora ili ukoliko ne uplati u zadanom roku razliku do visine tri ponuđene zakupnine na ime beskamatnog pologa, jamčevina se ne vraća.
 
U tom slučaju sklapanje Ugovora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je podnio najvišu ponudu uz rok od 5 (slovima: pet) dana od poziva za očitovanje. Prvom sljedećem ponuditelju poziv će se uputiti poštom ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi, a ako se isti u ostavljenom roku ne izjasni o prihvaćanju ponude jamčevina se ne vraća.
 
Ukoliko od ponude za zakup odustanu prva tri najpovoljnija ponuditelja , natječaj za zakup poslovnog prostora će se poništiti.
 
Poslovni prostori daju se u zakup u viđenom stanju.
 
Zakupnik ne smije bez izričite pisane suglasnosti zakupodavca činiti preinaku poslovnog prostora. Neovisno od pristanka zakupodavca, zakupnik se odriče prava potraživati naknadu zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor s bilo koje osnove.
 
Zakupniku nije dopušteno poslovni prostor dati u podzakup.
 
Ugovorom o zakupu bit će reguliran otkaz ugovora o zakupu u kojim slučajevima zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu.
 
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se u obliku ovršne isprave sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, broj: 78/93,29/94,16/07,75/09 i 120/16), a svi troškovi potvrđivanja (solemnizacije) ugovora padaju na teret zakupnika.
Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava koprivničko-križevačka, može poništiti javni natječaj u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora o zakupu poslovnog prostora.
 
Cjeloviti tekst javnog natječaja objavljen je i na internetskim stranicama zakupodavca https://koprivnicko-krizevacka-policija.gov.hr/

1.NAZIV I SJEDIŠTE ZAKUPODAVCA, OIB, INTERNETSKA ADRESA,
Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava koprivničko-križevačka, Trg Eugena Kumičića 18, Koprivnica
2. KONTAKT PODACI
Policijska uprava koprivničko-križevačka
Služba zajedničkih i upravnih poslova
Trg Eugena Kumičića 18
48000 KOPRIVNICA,
 
Kontakt osoba: KRUNOSLAV KARAS
  • Telefon + 385 48 656 - 599 radnim danom od 7.00 do 11.00 sati
  • Telefaks +385 48 656- 499
  • Email : kkaras@mup.hr
 
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekta obavljat će se isključivo na hrvatskom jeziku putem elektroničkih sredstava komunikacije.
 

 

Pisane vijesti