- Objavljeno: 12.05.2015.
Rezultati nadzora prometa tijekom vikenda
Tijekom proteklog vikenda, od 8. do 10. svibnja, na području Policijske uprave koprivničko-križevačke zabilježeno je pet prometnih nesreća, od čega tri nesreće s ozlijeđenim osobama u kojima je jedna osoba teško i dvije osobe lakše ozlijeđene. Okolnosti uslijed kojih je došlo do prometnih nesreća bile su nepropisno kretanje, vožnja na nedovoljnoj udaljenosti i nepropisna radnje vozilom. Vozači pod utjecajem alkohola prouzročili su dvije prometne nesreće.
Foto: Ilustracija
Tijekom proteklog vikenda, od 8. do 10. svibnja, na području Policijske uprave koprivničko-križevačke zabilježeno je pet prometnih nesreća, od čega tri nesreće s ozlijeđenim osobama u kojima je jedna osoba teško i dvije osobe lakše ozlijeđene. Okolnosti uslijed kojih je došlo do prometnih nesreća bile su nepropisno kretanje, vožnja na nedovoljnoj udaljenosti i nepropisna radnje vozilom. Vozači pod utjecajem alkohola prouzročili su dvije prometne nesreće.
Najveća izmjerena koncentracija alkohola zabilježena je u subotu, 9. svibnja, u Križevcima, gdje je 30 - godišnji vozač osobnog automobila upravljao pod utjecajem alkohola od 2,36 promila.
Dobro je podsjetiti
Oprezno u prometu
Obzirom da se na prometnicama nalazi veći broj vozača mopeda i motocikala, savjetujemo im da prilagode brzinu vožnje uvjetima na cesti i da se pridržavaju svih zakonskih propisa.
Ujedno sve vozače motornih vozila molimo da obrate povećanu pozornost na prisutnost mopeda i motocikala na cesti, posebice da im prilikom uključivanja u promet ili prilikom prolaska kroz raskrižja ne oduzimaju pravo prednosti prolaska, te da prilikom skretanja i pretjecanja posebnu pozornost obrate na „mrtvi kut“ i vode računa o dovoljno sigurnoj udaljenosti između njihovog vozila i mopeda odnosno motocikla, ali i bicikla.
Vozače bicikala podsjećamo da obvezno koriste biciklističke staze ili trake, da se prije prelaska prometnica na obilježenim biciklističkim prijelazima uvjere da ju mogu sigurno prijeći, da se prilikom vožnje u grupi moraju kretati jedan iza drugoga, da obje ruke moraju uvijek biti na upravljaču, te da koriste biciklističke kacige jer je to u interesu njihove vlastite sigurnosti. Isto tako, da prilikom upravljanja tijekom noćnih sati budu opremljeni adekvatnom odjećom, odnosno reflektirajućim prslukom ili reflektirajućom odjećom, te da bicikli budu propisno osvijetljeni.